No Result
View All Result
  • English
NGO Infocentar
  • Дома
  • За нас
    • Политика за приватност
    • Организациски документи
  • Активности
  • Проекти
  • Анализи
  • Мониторинг на Медиуми
НВО Инфоцентар
  • Дома
  • За нас
    • Политика за приватност
    • Организациски документи
  • Активности
  • Проекти
  • Анализи
  • Мониторинг на Медиуми
No Result
View All Result
НВО Инфоцентар
No Result
View All Result
Дома Активности

Препораки за поголема транспарентност и двонасочна комуникација на инспекциските служби со граѓаните

NVO Infocentar од NVO Infocentar
25/09/2022
во Активности
0
162
СПОДЕЛУВАЊА
1.2k
ПРЕГЛЕДИ
Share on FacebookShare on TwitterShare with Email

ЛОКАЛНИТЕ ИНСПЕКТОРИ И ГРАЃАНИТЕ

НВО Инфоцентрот, Спектар и Цетарот на заедницата во Струга, низ серијата обуки со инспекторите и инфо-деновите за граѓаните, спроведоа анализа за тоа дали и како локалните инспектори комуницираат со граѓаните, покрај процедурата за пријавување инспекциски проблеми, дали објавуваат разбирливи податоци и извештаи за работата на инспекциските служби, каде ги објавуваат информациите и каква е пристапноста до нив и сл.

Детектирани состојби

  • Граѓаните можат на различни начини да пријават проблеми до општинските инспекциски служби:
    1. Писмено, преку архивата на општината.
    2. Усно, по телефон или лично кај надлежниот инспектор.
    3. По електронски пат и преку општинската интернет-страница.
    4. Граѓаните се уште претпочитаат проблемот да го пријават лично до надлежниот инспектор и/ или градоначалникот.
  • Најчесто на граѓаните на располагање  им се опциите да пријават проблем (каков било проблем во надлежност на општината, не само поврзан со инспекциите), фиксните броеви на инспекциските служби, а потоа адресите за електронска пошта и на крај, броевите на мобилните телефони.
  • Информациите поврзани со локалните инспекциски служби тешко се наоѓаат на официјалните интернет-страници на општините.
  • На повеќето инетернет-страници има многу малку информации за инспекторите и за нивните контакти.
  • Информациите за инспекциските служби најчесто се многу скудни, не се пребарливи и не се видливи односно треба да се бараат во различни категории – администрација, организација, сектори, општински услуги и др.
  • Најчесто присутни информации се органограмите, видот и имињата на инспекторите, контактите.
  • Други документи, како што се планови, програми, извештаи за изврешни инспекциски надзори, решенија, постапки, има малку.
  • Кога станува збор за роковите во кои постапуваат инспекциските служби, тие варираат и се движат од еден ден до еден месец.
  • Малку општини постапуваат по пријавите и претставките на  граѓаните во периодот од еден до пет дена. Најчесто постапуваат во периодот до една недела, 10, 15, па и 30 денови.

Препораки

  • На општинските интернет страници мора редовно да се објавуваат информации од интерес на граѓаните.
  • На пример, преземени инспекциски мерки за заштита на животот, здравјето, имотот на граѓаните.
  • На општинските интернет страници мора да ги има сите податоци и информации за инспекциските служби.
  • Објавените податоци мора да бидат лесно достапни, видливи и пребарливи.
  • Информациите што се објавуваат треба да бидат разбирливи и информативни за сите граѓани.
  • Општините треба да организираат отворени денови на инспекциските служби, на кои граѓаните ќе може да се сретнат и да разговараат со инспекторите.
  • Општините треба да креираат содржини и активности преку кои ќе ги запознаат граѓаните со надлежностите на инспекциските служби и со начините на кои може да пријават проблем, а и ќе ја поттикнат двонасочната комуникација.
  • Локалните инспекциски служби треба постојано да ја унапредуваат својата ефикасност и да се обидуваат да бидат поажурни во постапувањето по пријавите и претставките на граѓаните.

Детектираните состојби и препораките ќе ги најдете овде.

Проект „Локални инспекциски служби во интерес на граѓаните“, финансиран од програмата Цивика мобилитас, спроведуван од НВО Инфоцентар со партнерите РЦС Спектар – Крива Паланка и Центарот на заедницата на општина Струга.

Претходен напис

Граѓаните ретко одат на седниците на општинските совети, ама сакаат средби со градоначалници

Следен напис

Општинските инспектори сметаат дека се недоволно опремени, недоволно екипирани и дека не се целосно независни

Поврзани Написи

Активности

Промоција на анализата „Кина во македонските медиуми: наративи и влијание“

18/09/2025
Активности

Форум за граѓански дијалог: Регионална средба со мрежата ПОП од Албанија

15/09/2025
Активности

Мода со повисока свест: Памук или Синтетика – Што е по еколошко?

12/09/2025
Во фокус

Мода со повисока свест: Што навистина носиме на себе?

10/09/2025
Активности

Работилници за фотографија со лицата од трето доба

29/08/2025
Во фокус

Зборувај. Дејствувај. Активирај се! POLITEIA 2025 – Регионално училиште за млади луѓе кои прават разлика!

02/07/2025
Следен напис

Општинските инспектори сметаат дека се недоволно опремени, недоволно екипирани и дека не се целосно независни

Оваа интернет страница е редизајнирана со финансиска поддршка од Европската Унија. Содржините се единствена одговорност на НВО Инфоцентарот и не ги одразуваат ставовите на Европската Унија.

КАТЕГОРИИ

Menu
  • Во фокус
  • Активности
  • Анализи
  • Мониторинг на Медиуми

ЗА НАС

Menu
  • За нас
  • Политика за приватност
  • Контакт
No Result
View All Result
  • Дома
  • За нас
    • Политика за приватност
    • Организациски документи
  • Активности
  • Проекти
  • Анализи
  • Мониторинг на Медиуми
  • English

© 2022 НВО Инфоцентар™, Powered by Wordpress. Дизајнирано од eXpressive graphics.

Оваа веб-страница користи колачиња кои помагаат на веб-страницата да функционира и исто така да следи како комуницирате со нашата веб-страница. За да го обезбедиме најдоброто корисничко искуство, изберете „Се согласувам“, или само за најнеопходните колачиња "Не се согласувам". Прочитај повеќе на линкот до Политиката за приватност.